söndag 13 februari 2011

Shit..

..har precis klivit av orbitracken. Sjukt jobbigt. Tyvärr börjar den bli lite tråkig..Eric fick peppa mig genom nästan hela passet. Vill köpa ett gymkort så man kan få lite mer variation på träningen. 

Idag gjorde vi oss klara och åkte iväg för lite shopping. Först var vi på babyland där vi köpte en kudde och nya nappflaskor till smilo. Bvc Jenny sa att han börjar få platt huvud och sa att vi skulle ha en extra tjock, men mjuk, kudde. Tror dock att den här är lika som den vi har :/ aja. 
Sen gick vi in på Mekonomen eftersom Eric hade sönder vindtorkarbladet när vi skrapa bilen. Där hade dem även solisar och Eric hittade ett par som han ville köpa..men jag hittade ett annat par som jag tyckte om men inte Eric.
Vilket par tycker du är snyggast?
Kanske svårt att se.? Men dem här är lite pilot med silverram
 Dem här är helsvarta, lite stekare.

Sen åkte vi och storhandlade. Milo vaknade och ville inte sitta i bilstolen utan skulle vara med och bli buren hela tiden. Som vanligt fick han folk att smälta :)

Det är någon slags isfestival i stan nu. Den började igår och håller på hela veckan. Ikväll var det konståkning på svandammen. Nice tänkte vi och gick dit. Mm var ju inte så bra. Det var en klubb som hade hittat sina nyaste åkare. Vet inte om det att vi fick en promenad vägde upp hur dåligt och kallt det var.

Nu blir det semla och tv :)

//Kram

1 kommentar:

  1. Jag gillar båda stilarna, men jag tycker att de helsvarta passar Eric bättre om man ser till ansiktsformen. Stylisten har talat! Haha :P

    SvaraRadera