tisdag 15 februari 2011

Ja du...

... kände mig lite deppig i morse men sen så ringde jag till Carro för att kolla om hon kunde ses. Träffade henne på eftermiddagen för ville först hitta på något med Eric eftersom det blev som det blev igår. Vi gick till Max och käkade lite. Hade några kuponger så det var därför det blev det. Måste verkligen sluta med skräpmaten och allt annat onyttigt. Går trögt med träningen så tänkte att om jag skippar allt skräp så behöver jag inte träna :)
Alla fall kändes det bra efter att jag pratat ut med Carro men så när vi skulle hem så lät hon hennes 1,5 åriga son pussa på Milo. Han var säkert inte sjuk men var snorig. Skulle inte vara kul om Milo blev sjuk lagom till dopet. Sen när jag la honom på sängen för att klä på honom så kom Oliver som han heter igen och tog tag i Milos ben och drog så han började skrika hysteriskt. Det har han gjort förut också när Eric kom åt hakan och för mig när jag råkade trycka lite på revbenen när jag skulle ta upp honom. Efter detta kände jag mig lite stressad igen och så när jag skulle gå av bussen blev det en hållplats för tidigt plus att jag höll på att ringa Eric mitt i allt. 
Men nu börjar jag känna mig lugn igen och håller verkligen tummarna för att Milo slipper bli sjuk.
Ska ut till mamma imorgon och prata öronen av henne om alla mina "problem" så då känns det nog bättre. 
Be en lite bön för att Milo får bli frisk.
Var dålig med kameran idag..eller a tog inga kort alls. Men här får du ett som Eric tog för ett tag sen

//Kram

1 kommentar:

  1. Det kommer gå finafint med Milo, och när du pratat med mamma ska du se att allt känns bättre :) Det är vad mammor är till för :) <3<3

    SvaraRadera