lördag 30 juli 2011

Polis, polis, potatis *piip*

I morse när vi åkte hem så blev vi stoppade av polisen för dem hade blåskontroll vid Flogsta. Milo tittade väldigt skeptiskt på polisen men som vanligt charmade han henne också :)

Var bara hem och släppte av mina pojkar innan jag åkte för att hämta mamma och pappa som hade haft jätte trevligt.
Vid 16 tiden hade Eric ett bröllop att fota och jag hjälpte honom.  

Med vi var borta var Ylva och Bengt barnvakt och när vi kom hem beställde vi pizza. Nu måste jag verkligen skärpa mig vad gäller kost och motion. Det borde finnas en liten dosa som man satte på kroppen som gav en stötar varje gång man åt något onyttigt. Då skulle jag nog klara mig från alla frestelser, för hur kul är det att få en ström i sig ;p

Satte mig med en bok och glas rosé på balkongen efter att Milo somnat men det var så kallt så det blir soffan och en film istället. 
Vi hörs i morgon :)

/Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar