söndag 10 juli 2011

Sir Väs på besök

Idag sov Milo till halv nio. Vi tog det lite lugnt på morgonen och halv tolv åkte vi till Sara i Knivsta. Hon hade gjort jätte fin picknick så vi åkte till badet och har varit där hela dagen. 

Sötisen tyckte det var skoj att titta på alla människor. 

Det blåste tyvärr en del så ett tag tog även jag på mig en tröja. Men så skönt att vara ute ändå :)

 När vi ätit gick vi och kände på vattnet och det var jätte skönt. Men jag har den så kallade lingonveckan och kände inte för att ett dopp utan plaskade med fötterna.
Efter att Sara tagit detta kort kom det en snok och simmade mellan oss. Fy fan va äckligt. Sara kanske stod två meter från oss. Jag skrek och sprang upp med smilo hängande i armarna. Hade lätt avlidit om jag stått där Sara var ;)

Men lite senare vågade vi oss ner igen och Milo fick bada. 

Han gick en bra bit ut men blev rädd när han satte sig ner. Då var ju vattnet helt plötsligt vid bröstet, hehe. 

Vi var hemma lite före fem och gjorde det vanliga kvällsbestyren. Är väldigt trött efter en heldag ute så blir nog tidig säng för mig.

/Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar