torsdag 14 juli 2011

Grattis Victoria!

Idag fyller kronprinsessan år. Gillar henne och tycker nog hon kan ta över nu efter kungen. Han är liksom inte så het efter alla skandaler. Vet inte om du är så uppdaterad på dem svenska nyheterna men han är nästan den nya Tiger Woods. Nästan. 
Jo du vet ju hur mycket jag och lillfisen sovit idag eftersom vi skypa idag. Och också att vi varit ute hos mamma. 
Först blev det lunch när vi kom, sen tvättades bilen både invändigt och utvändigt. Den var så skitig. Eftersom vi parkerar under träd så blir den full med fågelbajs och förra helgen så välte vi ut en kruka med jord i den plus att det var ett mindre grustag i den. Så du kan tänka dig hur icke fräsch den var.

Sen blev det promenad, fika och lite gunga innan vi badade hårbollen :)

Åkte hem efter att vi avslutat på skypen. Så här ser en gåvagn ut. Milo är så duktig och går med den. Om jag ska gissa tror jag nog att han går vid 10 månader. Han har ju två månader på sig nu ;)

Resan är bokad nu men ska bara få alla klartecken från morfar i morgon. Shit... känner mig lite galen som gör detta men egentligen är det inte så märkvärdigt. Måste passa på också eftersom man inte vet hur framtiden ser ut heller. 

Kram på dig gumman <3

1 kommentar:

  1. Jaha en sån gåvagn, då hajjar jag! Det var mysigt att skypa idag, och jag blir stolt över dig nu när du bokat resan, duktig syster! Det kommer gå så bra ska du se! <3<3<3

    SvaraRadera