måndag 4 juli 2011

Leka modell

I dag var jag tillbaka, det blev träning på morgonen och imorgon ska jag ta tid, tror det kan bli 15 minuter men vi får se. Allt hänger på dags formen och den kan variera kraftigt hos mig. 
Hela förmiddagen var molnig och vi har inte gjort något speciellt. 

I dag sa jag åt Milo så han blev ledsen. Han har börjat förstå när man säger nej och idag satt han och åt ett smörgåsrån på förmiddagen. Han ville gärna kleta det på tapeten men jag sa ett litet nej och tog bort hans hand. Sen försökte han igen men då sa jag nej lite mer bestämt. När han en tredje gång försökte sa jag nej bestämt och med högre röst. Då tittade han på mig och sen började han gråta lite. Men vi blev vänner direkt för han fick en puss och så sa jag att man inte gör så. Efter det tittade han inte ens på tapeten.

Mitt grisiga lilla barn :)

Vid två tiden kom solen fram och då åkte jag, Eric, Milo och Catarina till en strand och fotade lite. Jag och Catarina lekte lite fotomodell medan Milo sov i bilen men sen tog vi familjebilder.
Man såg till Lilla karlsö från stranden.

Det blev bra bilder på Catarina men jag fick ett eller två som vart ok. Men så satsade jag inte helt heller ;p


Efter åkte vi till ett flådigt hotell som låg där och tog en fika.
Mina älsklingar.

Idag är det sista kvällen och den börjar lida mot sitt slut. Vill verkligen inte åka hem imorgon. Veckan har gått alldeles för fort och så har man blivit bortskämd med barnpassning och god mat. Nu är det tillbaka till verkligheten. 

/Kram

1 kommentar:

  1. Haha ni blev vänner direkt, ja det var ju bra ^^
    Shit vad Eric är brun förresten, bränd pepparkaka, så jävla orättvist... :( <3

    SvaraRadera