onsdag 6 juli 2011

Allt som vanligt igen

Igår åkte vi till fastlandet. Jag mådde riktigt dåligt under natten till tisdag och under gårdagen. Hade kramper i magen och kände mig vissen i hela kroppen, så jag sov länge och sen packade vi innan vi åkte mot Visby. På vägen upp stannade vi vid golfklubben igen för lite lunch.

På båten kunde jag sova en stund och mådde lite bättre när jag vaknade. Men då gungade det så mycket så jag mådde illa istället. Inte lätt ibland du ;p

Idag har jag tvättat hela morgonen och förmiddagen. Sen vart det lunch med mammagruppen. Det var jätte trevligt, vi satt ute och åt sallad och drack rosé :)
På eftermiddagen hämtade vi hem Bördi. Tror hon kände på sig att jag skulle komma och hämta henne för Kattis kunde själv packa in henne så allt stod klart när jag kom. Nu är vardagen igång igen. Skönt men längtar lite efter Gotland alla fall.

Har varit dålig med kameran idag men filmade Milo när han kryper så du får se :)


/Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar