söndag 3 juli 2011

Dreja

Igår fick jag så ont i knäna så jag var inte ut i morse och sprang. Istället så sov jag till kl 10. Super skönt. Ylva har varit dålig hela dagen och vi andra lite halv sega men efter lunch så åkte vi iväg och drejade. Det var jätte roligt :)

Dem hade jätte fina saker i sin buktik men det var skit dyrt tyvärr, annars hade jag nog köpt något.

Här är vi redo.

Det var inte så svårt men så gjorde jag inget avancerat heller ;p

Eric gasa på från början och blev klar först.

När vi fikat på deras cafè åkte vi till en sjö i närheten.

Catarina bada glatt men Eric tyckte det var lite kallt.


Milo plaskade med farfar.

Här är resultatet av lerklumparna. Erics är den till vänster. Han var sjukt duktig och gjorde en ljusstake för ett vanligt stearinljus. Jag gjorde ett litet hål till ett värmeljus ;)

På vägen hem handlade vi lite och jag köpte filmen Johnny English, har du sett den.? Det är med Rowan Atkinson (Mr Bean). Ska låna ut den till mamma och pappa för dem har inte sett den och den är verkligen sjukt rolig :)
Nu ska vi snart äta middag och sen får vi se vad kvällen bjuder på. Lite tråkigt att vi snart ska åka hem, hade lätt kunnat stanna en vecka till.

/Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar