måndag 1 augusti 2011

PMS

I morse gick Milo upp med tuppen om inte före den. Alla fall var min pms fortfarande kvar och jag kände mig super sur men vet inte på vad. Det är så drygt, är ju bättre om man har något att vara sur på ;p

På morgonen vart det dammsugning och hårtvätt. När jag sen kollade mailen och lite annat på datorn var smilo under bordet och bökade. Helt plötsligt var det tyst och då brukar det vara något. Men när jag tittade in under såg jag detta :)

Kl 11 träffade vi Emma och Leo och tog en promenad på två timmar. Det var jätte kul att träffa dem och se så stor Leo har blivit. 
När vi kom hem åt vi lunch och tittade lite på tv. Men kl 15 var det dags att ta sig en lur som blev ganska lång...till kl 17. 

Milo vill fortfarande inte sova (kl21) så vi tittar på Lotta på Liseberg men ska nog putta min lilla gris i säng nu :)

/Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar