tisdag 26 juli 2011

Bebis på besök

Tjoho, idag har det hänt lite mer roligt än igår ;) 
Efter morgonbestyren så gick vi ner på stan för lite, lite shopping och lunch.

Mina små älsklingar

Köpte dessa sandaler men är tveksam. De kostade inget så egentligen spelar det ingen roll om jag använder dem mycket eller lite. Men vad tycker du? Hade tänkt ha dem till min långklänning. Passar dem till shorts också? Känner lite kassler varning :p

På eftermiddagen kom Shilan och Johanna, från gymnasiet, förbi på en fika. Johanna har jag inte träffat så mycket sen skoltiden så det var kul att träffa henne. Så har hon fått en liten söt pojke också. Man blev lite sugen...men bara lite. 
Shilan hade köpt en gosehund och scarf till smilo. 

Efter middagen kom Stefan och Kattis förbi. Stefan gick efter ett tag för han skulle hem till Erik och röka ciggar men Kattis hängde kvar enda till halv elva. Det blev lite rosé och massa småprat. 

Har filmat vad Milo brukar göra när det är dags att sova middag eller lägga sig för natten.


/Kram

2 kommentarer:

  1. Jag tycker du kan använda de där sandalerna, jag gillar den sortens gladiatorstil. Däremot kan jag hålla med om att om man inte är ett benrangel så känns det som att man blir en kassler.. men det är bara negativt strunt! blir utmärkt till långklänning och superb till shorts! Korta jeans shorts, lätt slitna, mellanblå tvätt och så bara ett svart lite pösigt linne och smycken i mängder och ett par sköna pilotbrillor, asbra! :) <3

    SvaraRadera
  2. Shiiiiiit!!! Nu hade videon laddat han bah ställer sig upp nu helt solo!? Gud han är ett geni!! <3<3<3

    SvaraRadera