söndag 17 juli 2011

Danmark nästa!

Hej gumman, jag bloggade inte igår för var ute på partaj :)
Så tänkte berätta lite vad som hände. Sara kom hit på förmiddagen och då gick vi ner på stan för att leta efter en topp till kvällens festligheter och vi hittade en riktigt fin. Det blev lite lunch på Cupido också. 
När vi gick hem såg vi en kille som verkligen kan det där med mode ;p

Ser han inte för festlig ut, hehe.

När vi kom hem igen så gjorde jag mig lite fin. 

Förts var jag, Eric, Milo, Kattis och Stefan på grillmiddag hos Anki och Martin. Jag bara åt innan det var dags att dra vidare till Helena. Det var riktigt roligt och jag hade inte tänkt gå ut men blev på humör för det så först gick jag med två från jobbet till ett ställe där vi tog en drink. Sen mötte vi upp dem andra på Bj. 

I morse var jag lite bakis men inte jätte farligt. Har tvättat och packat under dagen för imorgon åker jag och smilo till Danmark. Det betyder att jag inte kommer att kunna blogga men ska berätta allt när jag kommer hem :)
Ta hand om dig så hörs vi snart <3

/Kram

1 kommentar:

  1. Fyy måste du plåga mitt stylistsinne med sånna bilder!?!? :O Jag ser tillräckligt med skräckexempel för nada sinne för stil i detta land, huva...!

    Men du är fin, finast som alltid <3

    SvaraRadera