torsdag 7 juli 2011

Dags att säkra hemmet

Idag hängde vi på låset till Willy´s kl 8 för veckohandling. Det var faktiskt skönt att handla så tidigt för det är inte så mycket folk i vägen.
På förmiddagen hade Eric en jobb intervju så jag åkte och hämtade upp mamma på Trianon och så åkte vi ut på landet. Innan så stannade vi till på Ö&B som har öppnat vid ICA Maxi där vi köpte en pool till smilo. När vi kom hem och vecklade ut den var den ganska jätte stor :) Men då kan man vara hela familjen i den. Det blev lunch och promenad innan badet . Hazel var så söt...hon blev trött och ville inte gå hem så hon låg under vagnen och åkte istället.

Den är gigantisk för lilleman

Men han var lika glad för det och kröp runt i den också :)

Tyvärr hände en jobbig sak när vi skulle gå upp. Jag stod i poolen och bar Milo över kanten men jag halkade till så snubblade på kanten och föll. Höll hårt i min lilla prins för att han inte skulle skada sig och försökte falla på sidan men råkade ändå landa på hans arm med min arm. Det gick bra men jag blev jätte ledsen och kände mig som en fet tjockskalle som inte fatta att jag borde stått på utsidan. 

Nu på kvällen har Milo trillat runt i sin säng och slagit i huvudet så jag mår så dåligt och tänker vaddera barnet med kuddar i morgon. Nej men funderar starkt på att köpa en hjälm för barn som lär sig gå, för nu rör han sig och ska testa sig fram hela tiden. Vi sänkte även ner botten på sängen eftersom han kan ställa sig upp i den. Nu gäller det att ligga steget föra och säkra hemmet.

/Kram

1 kommentar:

  1. Men så länge Milo inte är ledsen behöver du inte va det heller :)<3

    SvaraRadera