måndag 25 juli 2011

Danmark!

Igår kom jag och Milo hem från Danmark. Men jag orkade inte blogga då, vi vilade lite och sen när Eric kom hem åkte vi ut till landet för att hämta mitt bagage. Mamma och pappa tog det i bilen så jag skulle slippa checka in något. 
Flygresan gick jätte bra både dit och hem. Vart lite stressad när vi kom till Arlanda och skulle ner för det var kaos. Alla bagageband var trasiga så det var en timmes kö att lämna in sitt bagage. Men Eric jobbade så han hjälpte mig eftersom han hade rast :)
Det var fint väder det tre första dagarna men sen var det regn. Inte så kul men när jag tänker tillbaka på veckan så är jag glad att jag åkte ner och jag hade roligt. Kan inte berätta i detalj vad vi gjort så du får titta på lite bilder :)

Smilo på stranden

Mamma plockade sten som vanligt :)

Det var inte badväder men jag kände inget behov att bada heller och jag tror Milo är lite rädd för havet :p

Han är fan världens finaste unge

Och han är min :D

Man köpte lösgodis på burk. Stor eller liten kopp och så var det ett fast pris.

Fiskade upp en liten manet en dag när det blåste mycket. Då är dem i strandkanten.

Sovstunder i vagnen :)

Milo fick två filmer av Finn så han lära sig danska.

Ett av mormors alla troll :) Dem är ganska söta.

Mamma och jag la ett 63 bitars puzzel.

Väldigt lätt ;p

Sen började vi med ett 1000 bitar men efter att vi hållit på med det en dag insåg vi att det fattades ungefär en fjärdedel av puzzlet. Suck!

Milo har inte sovit på bröstet sen han var 2 månader kanske. Så mysigt, men tungt. 

På fredagen var det Disney Dags.

På lördagen var vi ute på en liten tur med bilen. Ett stopp var vid Tomtens hus där han kommer varje år och man får lämna sin önskelista :)

Mysigt :)

Danskarna kan inte vara så smarta som sätter upp jättesmå skyltar om övergångsställe uppe på gatlampor. 

Fem generationer. Carla och Milo.

Ny pyjamas. 

Två bodys.

Fick denna av Finn.

  På ett loppis köpte mamma denna söta resväskan till Milo.

Milo fick denna lilla söta varelse av Finn. Dem skulle stå på loppis och vi fick välja först vad vi ville ha.

Köpte den här på loppis

Ny höstjacka på en outlet.


/Kram

2 kommentarer:

  1. Såå fin han är min Smiilo <3
    Ser ut som att ni haft en kul vecka i danmark, jag saknar landet. Vi lär skypa snart, kanske på söndag, jag ska ut på fredag så lär va ganska tvärdö på lördag. Och så jobbar jag ju hela dagarna.. Men vi hörs om det :)

    SvaraRadera
  2. Lite trist väder men Du och Milo satte solprägel på semestern. Puss och kram / Mams

    SvaraRadera