tisdag 12 juli 2011

Lite hårfix

Idag har jag och Milo bara varit hemma och fått mycket gjort. När vi hade tvättstuga så låg vi ute på gården en stund mellan tvättarna. 
Kattis var snäll och kom förbi efter jobbet och fixade mitt hår. Har känt mig lite grå och tråkig där uppe men nu är det fint igen. 

Före

Efter 
 (såg att jag har väldigt gröna ögon på denna bild)

Milo fick ett litet bad ikväll för han har härjat runt så blev alldeles svettig. Nu kryper han överallt och försöker ställa sig upp vid saker. Så hjälm och säkerhets prylar ska införskaffas i morgon.

Min lilla gris vandrade runt i sin handduk efter badet. Så söt :) 

Ikväll var det Allsång på skansen och Milo som somnade tidigt vaknade lagom till det. Han tyckte det var jätte spännande och satt som på klippet halva tiden av programmet.

Nu är det Dum, dummare på tv så ska kolla på den ett tag innan sängdags. Den är stört kul :)

/Kram

1 kommentar:

  1. fiin i håret! <3 Jag färgade mitt nyligen också fast i röda toner såklart :P Och smilo, hahah när han tittar på dig helt förvånad och sen flinar megastort, söööt! <3

    SvaraRadera