onsdag 13 juli 2011

Nu släpps Milo lös

Milo väckte mig kl 8 idag med en hand i ansiktet. Efter frukost och lite data tittande blev han trött och ville ha sin förmiddagslur. Försökte lägga honom i sin säng, eftersom han inte ska sova i vår när vi inte är där, men han var så ledsen så jag la honom hos mig i vår säng. Hade tänkt duscha och fixat lite medan han sov men jag la mig också eftersom han bara brukar sova en timme max. Tjena...halv tolv vaknade jag och Milo låg bredvid och snarkade. Då blev det lite bråttom för vi skulle iväg och träffa Linda kl 13 och vi var inte klara på långa vägar.

Men vi hann med bra och började med en glass vid ån. Sen gick vi och tittade lite i affärer. Köpte lite på rean.
75 kr för denna enkla t-shirten 

Örhängena var inte på rea men kostade bara 40 kr så jag slog till :) dem kommer passa bra till min svarta långklänning, bland annat. 

Vi gick hem och landade lite innan vi åkte iväg och plockade upp Eric vid bussen. Sen blev det en tur till IKEA för inköp av säkerhets saker. Även middag blev det där, köttbullar för 16 kr :)
Vi köpte också en hjälm till Milo. Så nu är både lägenheten och smilo säkrat. 


/Kram

1 kommentar: