måndag 11 juli 2011

Mammafrukost

Idag gick jag upp klockan sju för hade bjudit hit mammagruppen på mammafrukost. Dem kom kl 9 men jag måste alltid vara ute i god tid och fixa :) Det var jätte trevligt och väldigt uppskattat. Tyvärr har jag varit kass med kameran idag.
Vid lunch gick jag och Eric ner på stan och fick lite gjort så det känns skönt. En glass blev det på vägen hem från Kajsa´s kök inne på Kvarnen. Kan tänka mig att köpa där igen för den var väldigt god. Jag tog choklad och strawberry cheescake. Vet inte om dem är väldigt generösa med storleken på kulorna eller om det var en sommarvikarie som gjorde glassarna. Tror det sistnämnda. 
Kvällen har varit lugn men huvudvärk har jag haft så velar fram och tillbaka om jag ska ta en Alvedon nu. 

Ok precis när jag trodde jag var klar med inlägget gjorde Eric och Milo ett litet trick som jag ville visa :)


/Kram

1 kommentar:

  1. Åååh fan va söt!! Och han sa ju pappa på engelska!! (da-da) hahah jag tror starkt på att han pratar ;) <3

    SvaraRadera