onsdag 27 juli 2011

Lilla Ullared

Jag och lillfisen gjorde det vanliga på morgonen. Vid lunch åkte vi till Thun´s där vi mötte upp Sara. Hade en summa som jag tänkte jag skulle få handla för. Det blev tyvärr lite mer men det var bara nödvändiga saker :)
Det blev lite lunch där också.

Jag köpte två t-shirt till Eric, en grå långklänning, en t-shirt som det står OMG på, en ny kuvertväska med axelband, gardiner med spöket Laban på till Milos rum, jeans och strumpor till Milo. 

Nu på kvällen har vi gjort det vanliga men också något nytt. Eric var ut till glass bilen och köpte glass. Vi har tänkt göra det i kanske ett halv år snart :p men vi har aldrig hunnit ner. Men idag var vi steget före. Nu kan man följa glass bilen på nätet, se vart den är och när den kommer komma.
Milo har också börjat våga ställa sig upp vid saker nu. Förut var det bara när vi höll honom i händerna. 

När vi skulle lägga smilo idag var han lite ledsen så jag läste ur en Nalle Puh bok. Hittade två lite roliga dialoger :)
Nasse: Vad är det för sorts glass?
Puh: Tuttiglass!
Nasse: Du menar tuttifrutti?
Puh: Nej bara tutti. All frutti har smält.

Puh: Hur är det med din minnesförlust?
Nasse: Jag tycker att det blivit värre. Jag hade glömt att jag hade tappat minnet.

/Kram

1 kommentar:

  1. Hahahaaaahaha!! Jag har glömt att jag hade tappat minnet" xD Hahaha klockrent!

    Och föressten, den där OMG t-shirten hoppas jag att du har tröttnat på när jag kommer hem för den kanske jag vill låna då och kaanske inte .. lämna tillbaka ... *oskyldigt vissel* hehe ;) <3

    SvaraRadera