lördag 2 juli 2011

Kändistätt

Idag vaknade min lilla gris kl 6 men somnade om i min säng efter lite välling. Så jag gav mig ut som vanligt fast idag tog jag tid och sprang direkt. Brukar gå en liten bit först annars. Men det gick skit dåligt. Fick jordens håll efter bara en liten stund och sprang som en köttbulle....eller sprang å sprang..luffsa. Gav upp efter ett tag men om jag inte fått håll hade jag klarat 2,5 km på 15 minuter. Tror jag. Ska testa igen på måndag kanske.

Efter spaning på en ekorre i en halvtimme i den stilla morgonen och lite frukost vaknade mina pojkar. Man kan ställa smilo vid något nu och så står han där. Man måste passa förstås för han är inte helt stabil. Killen tror man bara kan tippa åt ett håll när man känner sig klar. Han går även väldigt mycket om man håller honom i händerna.

Idag var det Visby på schemat men lite lunch på en golfklubb vart det innan . Den låg jätte fint vid vattnet och maten var super god. Två bord bakom oss satt Rickard Sjöberg med sin familj och åt. Glömde också skriva att vi såg Peter Jidhe på ICA i torsdags ;p

Milo fick hålla hårt i vagnen när Bengt körde på kullersten inne i Visby :p

Vi tittade runt lite bara och en ros hann jag dofta på :)

På eftermiddagen gick vi hem till Erics kusin som bor innanför muren med sin familj. Det blev lite fika och smilo gungade :)

Deras flickor badade men Milo fick sitta utanför för han hade inte med sig sina badbyxor.

Här är vi hela gänget utom Bengt som fick vara fotograf.

Efter plockade vi upp Catarina som kom med båten innan vi åkte hem. Hemma igen blev det ett bad för Milo som vanligt. Han tycker det är så roligt plus att det har varit +29 idag så han var lite svettig.

Till middag grillade vi och jag gjorde min god potatissallad. Nu blir det kortspel, chips och rosé :)
Alla hälsar till dig där borta.

/Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar