torsdag 17 november 2011

Vatten är kalas gott

Todeloo :)
Igår var jag iväg till barnmorskan på förmiddagen. Och nej det är inte ett syskon på G utan tvärtom, jag förnyade mitt recept på p-piller. Hade Milo med mig så det var lite kul att den barnmorska som jag hade under graviditeten fick se resultatet :)
Sen åkte vi ut till Balingsta. Jag hjälpte mamma att bada och klippa Hazel. Det är riktigt kul faktiskt att klippa henne, kanske skulle bli hundfrisör ;)
På kvällen var Eric på Champagne och pizza kväll med jobbet men Sara kom hit så jag fick sällskap till middagen. 

Idag hände inte mycket på förmiddagen och lunchen. Milo tittade lite på barnkanalen :)

Sen vart det öppna förskolan och smilo tyckte det var riktigt kul eftersom det inte blev något förra veckan.
Mellis var mumma :) 

En liten video med vatten och Milo :)


/Kram

2 kommentarer:

  1. Haha, kommer bli en redig festdrickare det där sen, han har ju anlag och det syns ;) hahaha sötplutt, liten skrutt <3

    SvaraRadera
  2. Han är väl för söt, mormors lilla gullunge. Hazel är också riktigt söt nu. Har fixat lite på öronen. Sara tyckte det var för mycket pudel:)
    Det blir nog till att ta fram Hazels overall nu också när kylan kom. Skönt att ha henne nedklippt, men hon fryser lite när vi går ut./mams

    SvaraRadera