tisdag 15 november 2011

Ordning och reda!

Igår hade jag och smilo en lugn hemmadag efter allt firande flera dagar i rad. 
På kvällen åkte vi ut på middag hos mormor och morfar. Det var precis som vanligt och jag känner idag hur jag fått sån energikick av det. Milo fick även sin födelsedagspresent. Lite pengar och en speldosa som ser ut som en gran. Om man skruvar upp den, snurrar och spelar den. Nu när Milo fått en del pengar i present och de två presentkort från spädbarnslabbet blir det en större bilstol som ska köpas. Det räcker alla fall till en halv ;) 
Tony var också där med Sofia och Viktor. Även mamma och pappa

Idag tog vi sovmorgon till kl 8.30. Sen kom Ylva och Bengt vid 11 tiden och då åkte jag till frissan. Så nu är man lite fin i håret igen :)
Efter besöket mötte jag upp dem på UKK för en lunch. 

Sen gick Ylva på en promenad med smilo och jag och Bengt gick hem och röjde i förrådet. Nu har det blivit ordning och lagerhyllan har äntligen kommit upp.
Nu blir det tv och sen sängen för jag är ganska trött idag.


/Kram  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar