fredag 4 november 2011

Nu är det fredagsmys om det så är det sista jag gör!

Yes box, idag är det fredag och idol med popcorn till är det som gäller. Kl är 19 just nu och smilo börjar bli redo för sängen. Bäst för honom att han somnat innan kl 20 ;)

Annars idag har vi hämtat ut ett paket till Milo som han fått av Britta, Erics moster. Men han får inte öppna det fören på torsdag  eftersom det är en födelsedagspresent :) När det var klart gick vi förbi Erics jobb för att lämna matlådan som han glömt .... igen. Det är en klassiker :p
Jag hade tagit med mat till smilo och mig också för vi gick hem till farmor på en fika när vi var klara på stan. 

Nu på kvällen åkte Stefan och Eric och köpte en bil till Eric. Det är sån som mamma har fast blå och han ska ha den på jobbet så jag har en bil ifall jag vill ta mig någon stans. 


/Kram

1 kommentar:

  1. gud vad vuxna ni är, två bilar i ett hushåll, barn och allt, herre, bara vovve och villa som saknas ;)

    SvaraRadera