fredag 18 november 2011

Liten men tuff

Eftersom jag inte gjorde något i måndags som jag tänkt, så bestämde jag att det skulle bli av idag. Men det var väldigt segt och jag tänkte skita i det. Fast efter lunch så tog jag mig ner på stan och fick sakerna gjorda. Skulle till banken och när jag kom dit och tog nummerlapp så var det 17 nummer före. Men jag var riktigt smart och uträttade allt annat och när jag kom tillbaka var det min tur :)

Sen tog jag och smilo bussen till Johanna och Elliot för lite eftermiddags fika. Shilan och en annan kompis till dem kom också dit. Det var jätte trevligt och Milo var så duktig. 
Milo spanade in bebis leksakerna och trotts att Elliot bara är 5 månader snart gjorde han ordentligt motstånd när båda ville leka med en sak.


/Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar