torsdag 10 november 2011

Ja Må Han Leva, Ja Må Han Leva Ut I Hundrade År...

...HURRA, HURRA, HURRA!!!
Yes, idag blir min fina pojke 1 år. Shit vad det har gått fort. För exakt ett år sedan nu så var vi inne i ett vilorum på BB och väntade på att läkaren skulle komma och titta på Milo. Jag vet att alla tycker jag är knäpp men fan vad jag skulle vilja uppleva den dagen igen. 
Min lilla skatt för ett år sedan. Så liten och fin!!

Idag då..ett år senare är det full fart på den lille rackaren. Inatt vaknade han för välling kl 1.30 och ville inte somna om. Så efter 45 minuters försök gav jag upp och vi gick upp och förberedde inför kalaset vi hade idag. 
Milo testade också att sin partyhatt satt som den skulle ;)

 Kl 3.30 somnade vi om och gick upp kl 7. Då blev det sång, välling på sängen och packet som han fått på posten. 

 Milos gäster var Leo, Emma, Linus, Liam, Johanna, Åsa och Helena

Blåbärs prinsess, mumma!!

Söta Leo kan också gå nu :)

Milo fick många fina presenter

När alla gått kl 15 somnade Milo och sov 1 1/2 timme. Då fick jag tid att städa och diska upp i lugn och ro. 
Tyvärr missar Eric hela dagen för han åkte tidigt i morse och direkt efter jobbet drog han på ett event i Forum gallerian som han fotar. Men vi ska fira med familjen på lördag så då får han vara med.

/Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar