fredag 25 november 2011

Leo 1 år

Idag fyller Leo 1 år och vi var på kalas. När vi kom bjöds det på lunch och sedan blev det hemmagjort fika. Allt var jätte gott.
Leo fick av oss en sak som man ska slå ner bollar i hål med en klubba och så rullar dem fram i en ränna..typ som keno. 


Milo gillade bandybollarna som Leo fick. Han fick även en klubba så det var inte bara bollar ;) blir lite svårt att använda dem annars. 

När vi kom hem började vi ordna med julpyntet. Först putsade vi alla fönster, dammsög sovrummen, hallen och badrummet. Alla fönster fick julpynt och imorgon tar jag resten av städ och pynt. Nu hoppas jag bara att det kommer snö så man får riktig julkänsla. 
Blir lite kluven hur jag ska göra med smilos avslutningskläder eftersom jag har fått en röst på tomte och en på pepparkaka. Men det blir nog tomte för lite lat som jag är orkar jag nog inte ner på stan för att byta ;p

/Kram

1 kommentar: