onsdag 2 november 2011

Varför är jag så trött??

Igår kväll var Erik och Lina här så det blev sent och sen orkade jag inte blogga. Jag är så himla trött på kvällarna nu för tiden, fattar inte varför för sover bra nu när Milo flyttat till eget rum plus att jag sover med honom på förmiddagarna. Det går väl över.
Det har gått riktigt bra för Milo att sova själv så hoppas att det håller i sig. Han vaknade två gånger på natten till tisdag men i natt vaknade han bara en gång :)

Igår var det 1 års kontroll och Ylva följde med plus att hon skulle passa honom när jag tvättade sen. Han var jätte duktig och allt såg bra ut. Nu väger han 11,2 kg och är 77,5 cm. 

Idag så softade jag och smilo på förmiddagen men efter lunch ringde vi en från mammagruppen. Så Elin och lille Frej följde med oss till lekparken. 

Hemma igen fick Milo sova en stund och jag passade på att göra lite nytta. Så himla skönt att få lite "ifred" tid. 


/Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar