lördag 26 november 2011

Hela Uppsala var där

Idag på förmiddagen drog jag och Catarina till boländerna för att uträtta lite ärenden. Där mötte vi upp Sara som hängde med en stund. Lilleman fick följa med också för Eric åkte ut till Balingsta för att fixa med bilen.
Vi började med JULA och Biltema. På JULA skulle jag fråga efter något beslag så vi kan skruva fast hyllan i Milos rum i väggen. Det är min vita jag hade hemma. Men han jag frågade måste varit från en annan planet för hur jag än förklarade så fattade han inget. 
Sen blev det Rusta innan vi åt lunch på IKEA. 


Det var så sjukt mycket folk på alla ställen och när rundan på IKEA var klar så var vi alla tre helt slut. 
När vi kom hem så pyntade jag det sista med den sista städningen får vänta till imorgon.
Ikväll var vi bjudna hem till Catarina på middag. Jätte gott och jätte mysigt. Tyvärr var Milo lite uppspelt efter dagen så han hade svårt att somna och vid 21.30 fick vi gå hem. 

Eric kastade en handduk över Milos huvud och sen gick han runt med den ett bra tag :) Min sötnöt.


/Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar