måndag 21 november 2011

Milo vill hjälpa till

Tvätt som vanligt idag 7-11 och smilo fick hjälpa mig att ta upp tvätten sen. Han är så duktig och går själv från tvättstugan till porten :)
Sen gjorde vi oss i ordning för Ylva och Britta skulle träffa en gammal vän för lunch på ukk och då följde även jag och Catarina med. 
Milo skötte sig så fint.

När vi kom hem var han helt slut och somnade på skötbordet, men ändå sov han bara en 30 minuter kanske. Fast han somnade om i soffan hos mig när jag tagit upp honom, så vi sov en stund tillsammans innan vi började med middagen. Milo hjälpte till med den och han var så duktig. 

Måste säga att jag skrev fel namn på Johannas son (inlägget från fredags). Han heter Emilio och jag fattar inte vad jag fick Elliot ifrån. Kanske är demensen som smyger sig på ;)


/Kram

1 kommentar:

  1. Haha "Sandra 25 - Jag är dement." Hahaha! :P Det är lugnt, för min del blir det "Sara 20 - Jag är senil." ;)

    SvaraRadera