tisdag 22 november 2011

Vår duktiga pojke

Så här såg vår dag ut idag:
kl 7 gick vi upp och åt frukost.
Kl 8-10 sov jag och Milo.
Kl 10-11.30 gjorde vi oss i ordning och sedan gick vi och tog bussen till spädbarnslabbet.
Kl 13.30 kom vi hem igen och åt lunch.
Kl 14-16 sov vi igen
Kl 16-17 städade vi lite
Kl 17 (till nu) 20.30 Har vi ätit middag och gjort det vanliga kvälls rutinerna. 
Nu ska Eric lägga smilo och jag ska träna lite innan det är tv tittande :)

Milo var så duktig idag. Testet var att han skulle titta på en "film" i 4 minuter. Han tittade hela 86% av tiden vilket är väldigt bra. Sen så reagerade han "som man ska" vilket ingen av de 30 barn innan honom gjort :D Tror du jag var stolt eller över min fina pojke. 


/Kram


1 kommentar:

  1. Han är ett geni! <3

    Och nej man får inte ta med eget te men jag smöög in det och hällde över i en starbucksmugg ;)

    SvaraRadera