söndag 13 november 2011

Spädbarns labb, kalas och fars dag

I fredags var jag med Milo på spädbarns labbet. Denna gång var det ett kort besök på en timme. Milo skulle göra lite olika övningar och sen kolla på små filmklipp. Han var jätte duktig igen :)
Sen gick vi ner på stan och köpte fars dag present x2, jag till pappa och smilo till Eric. Det blev även ett besök på 3 för byte av min mobil. Jag är så sjukt trött på min gamla och den har varit dålig enda sedan jag plockade ut den. Men nu har jag en bättre :)
När vi kom hem gick vi upp och bjöd ner Ronja och Mio på tårta eftersom det blev så mycket över efter torsdagen. Det var väldigt trevligt och jag hoppas att man kan börja umgås lite mer. 

På kvällen blev Milo sämre i sin förkylning och han hade svårt att somna. Det slutade med att han fick sova hos oss och vi somnade alla tre kl 22.45.

<><><><><><><><><><><>

I går var det dags för kalas nr 2. Vi förberedde under förmiddagen och vid 14 tiden kom alla. Tyvärr kunde inte mormor och morfar komma eftersom Milo var sjuk vilket var riktigt tråkigt.
Milo fick jätte fina saker och jag kan ta kort på allt imorgon och lägga upp. 
På kvällen gick vi över till Stefan och Kattis på middag. 

Så här fin var Milo på kalaset. Eric har lite fler bilder som jag kan lägga upp imorgon.

<><><><><><><><><><><><>

Idag åkte vi ut till Knivsta efter lunch och jag gick till gymmet igen. Sen blev det middag på kvällen. 
Detta är lite vad som hänt under helgen, har varit så mycket och sena kvällar så har inte orkat skriva varje dag.

 Milo gav Eric en mugg som han kan ha på jobbet och ett kort som han gjort själv på öppna förskolan.

Min söta och lite snoriga pöjk :)


/Kram

1 kommentar: