tisdag 18 januari 2011

"Träning"

Idag ringde Johanna på morgonen och frågade om jag ville följa med henne och några andra mammor till Gränby. Kul tänkte jag men hade andra planer idag så tacka nej, jag skulle till bvc och sen en eftermiddags fika. Men en timme senare ringde våran distr.ssk och bokade om vår bvc tid till imorgon och Malin som jag skulle fikat med messad och sa att hon var sjuk. Lite tråkigt men jag satte mig vid datorn istället... då funkade inte Internet. Så jag satte på zumba dvdn...den var inte så bra. Kanske att jag kan ha den som uppvärmning och sedan att jag gör armhävningar och sittups. Det bästa vore om snön försvann så jag kunde ge mig ut och springa. Hur som helst, idag har jag och Milo "tränat", sovit, kollat på en film och sen tog vi en promenad.

Milo tittade faktiskt hela tiden på tvn och mig under "träningen".

 Sen var det Milos tur att träna :)
 Det här var det enda Gördis gjorde idag
 Söt!
 Ja och så sov vi en del också

Filmen vi såg var The Terminal med Tom Hanks. Kan rekommendera den. Såg den första gången 2005 tror jag...alla fall, Eric hade givit den som förslag under en längre tid men jag sa att den verkade tråkig och dålig...visste inte ens vad den handlade om. Aja men sen såg jag den och gillade den så mycket att jag tog med den på resan till Prag. Det får jag ju höra en hel del när jag knorrar lite åt vissa filmer Eric vill se med mig nu för tiden :p 

Med risk för att jag ärvt pappas sinne för att filma lite tråkiga saker, men här är några klipp. Kom ihåg jag har haft tråkigt idag....



Det kan komma dagar då du har tråkigt och då kan du titta på dem igen och kanske får lite roligare :)

//Kramar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar