söndag 30 januari 2011

Sovmorgon

Milo blev väldigt trött av gårdagen. Han somnade 20.30 på kvällen och i morse gick vi upp 10.30 plus att han bara vaknade 3 gånger under den tiden. 
Så idag har vi bara tagit det lugnt
Milo har börjat se på längre håll så man behöver inte vara upp i ansiktet på honom och göra sig "rolig", hehe. Han har även börjat upptäcka Bördi.. han tittade på henne idag och skrattade. Tror hon kommer ha Milo i svansen hela tiden sen när han kan gå :)

På eftermiddagen gick vi en promenad så Eric kunde sova lite. Längtar ännu mer till sommaren nu för det finns inga mysiga promenad vägar när det bara är grått, sen kommer man ju inte fram överallt heller.
Alla fall så handlade jag på Willy´s på vägen hem. Milo vaknade i affären så jag bullade upp med filtarna i vagnen så han satt lite upp och kunde titta på allt. Eller stirra snarare :P när jag sen tog på honom för att gå ut så gick det förbi en tant och sa -"Å vilket vackert barn du har". Det fick mig att bli lite gladare efter att ha varit lite nedstämd under dagen. 

Hoppas du har det bra trotts dina prickar. Det är nog luften..inte så rent där borta kanske. Här hemma är ju till och med Stockholm landsbyggd gemfört med USA ;)

//Kram

1 kommentar:

  1. haha jam jag borde ju kunna fråga nån av mina "föräldrar" här borta vad det är, dom är ju läkare. Jag vet att det låter lite grymt men jag tror att det kan vara bra om vi inte skypar så mkt den närmaste veckan, även om vi inte skypat så jättemkt nu heller, men jag börjar liksom lipa för att jag saknar er så mkt när jag ser i motion-picture... ledsamt men så är det. Behöver hålla allt fokus på att vara en stark "super-au-pair" just nu eftersom det verkar vara det som familjen vill... -.- oh well, vi hörs via bloggarna i alla fall, älskar dig syster! <3

    SvaraRadera