lördag 15 januari 2011

Lugnt & skönt

Hej vännen..idag har vi bara tagit det lugnt. Man behöver dem dagarna också :)
Vi fick ingen jätte sovmorgon men när Milo bestämt sig för att gå upp för dagen fick han kläder på sig och sen låg vi i sängen alla tre och myste. Och som du ser så vinkar Milo till dig :)
 Som du vet så var vi på Gröna gatan idag eftersom Kattis fyller år. Vi fick Stefans goda smörgåstårta och så hade Kattis bakat en ananaspaj. När jag åt den tyckte jag att jag kände igen den och det visade sig att mamma gjort den en gång förut.
 Vi var ganska många, vet inte om du känner igen alla..? Men det var Eric, Kattis, Pernilla, Salem, Erik...
 ...Anki, Stefan, pappa, mamma, Martin...
 ...jag och så klart lilla sötnosen. 
Vart inte den bästa bilden på mig men det är den dåliga hållningen och gravidvallken som gör det tror jag. Jaja..tittade alla fall på zumba dvdn idag där den låg i hyllan, hehe.

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Pratade med mamma efter att du ringt och allt kommer bli som du tänkt dig. Ni ska bara vänja er vid varandra. Jag finns här när du än behöver mig. Vi kan boka skype mitt i natten (min natt) om du vill. 


//Bamsekram

1 kommentar: