onsdag 19 januari 2011

Vårdcentralen

Idag stod klockan på 7.30 :( vi hade bvc tid och så skulle jag ta lite prover. Tycker det var riktigt obehagligt att ta blodprovet idag. Sköterska sa att jag skulle tänka på att jag klarat en förlossning.. ja det har jag men det här var värre. När jag satte mig i stolen hade jag bara lust att lite diskret glida ur den, åla ut ur rummet och sedan stänga dörren. Jaja nu är det avklarat och svaret får jag hos läkaren nästa vecka. Det är inget farligt test..du behöver inte vara orolig :) det är för att se hur hormonerna är efter graviditeten. 

Rota runt i garderoben innan jag var på badrummet och sen när jag kom tillbaka möttes jag av detta. En liten Bördi som satt i garderoben :)
 Idag var Eric ledig och kunde följa med till bvc. När vi satt och väntade tänkte jag på hur det var dem första gångerna. Milo sov då när man kom...vaknade när man tog av kläderna inför vägningen...började skrika och skrek sedan tills kläderna var på och mat serverades. Idag vaknade han och satt i knät och väntade så snällt. Nu väger han 5950 g och är 61 cm. 

<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
Måste bara få klaga lite..När jag kom hem med barnvagnen efter en promenad var det fullt av vagnar i vagnrummet. Då har det konstiga paret i 9B någon slags träff. Vi ska också ha det nästa helg men jag tänkte säga att dem kan ställa sina vagnar längs väggen. Det rummet är ju till för oss som bor här. 
Inte nog med det så var tumlaren trasig när jag skulle tvätta sen. Suck.

<><><><><><><><><><><><><><>
 Nu på kvällen var det dags för ett bad..han har inte badat på 2 veckor tror jag. Har inte velat göra det när han varit sjuk, men idag vaknade han upp frisk :)
 Han har en egen badhandduk med luva :)
 Vad tycks om frillan jag fixat..ää :)??
Hehehe. Var tvungen att ta med denna bild, han ser sjukt kul ut. 

1 kommentar:

  1. hahaha sniiigging!! <3<3<3 Dryga dom som knöla in alla vagnar, sura miner på dom >O Hoppas ni har det fint annars, ser så ut! <3<3<3 :D

    SvaraRadera