söndag 23 januari 2011

Vissa har spöken, andra har en Gördis

Tidigt i morse hörde jag en liten duns. Brydde mig inte så mycket men när jag gick upp fick jag se vad det varit.
Det måste varit Gördis som snubblat på mattan. Eller så gillar hon den inte och försökte hon ta bort den :p
 Vid 11 tiden åkte jag och Lillfisen ut till Balingsta. Där har vi varit hela dagen. Så himla skönt att åka ut dit och bara göra ingen ting. Lite tomt efter dig dock.
Nu kan smilo hålla i saker också. 

Filmade också för att tydligt visa att han kan ;)

 Mamma och pappa plockade bort julen idag. Hehe..tänkte mobbas lite... kommer du ihåg vilken som gjort den fina tomten ;p Nej kära du, dem är båda lika fina. 
 Och så blev det träning så klart. Först gick jag och mamma en promenad efter lunch och efter fikat blev det 30 minuter på maskinen. 

 Eric ville ha Max när jag kom hem och efter att han blinkat med sina stora bruna ögon kunde jag inte säga nej :p Det är självklart Maria Montazamis hamburgare och jag vet att frittarna inte ser super frächa ut men dem smakar gott. Det är ost, lök och krydda på dem. Mumma :)

//Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar