måndag 17 januari 2011

Natti natt

Nu har jag precis lagt Milo. Han har börjat lägga sig tidigare men idag var jag med mamma och pappa på sjukhuset för att hälsa på farfar så Eric hade inte nattat honom när jag kom hem vid 21.30. Men det gick ganska fort ändå..vi har börjat få lite rutin tycker jag. Han sover typ inget på dagarna så han är lite gnällig..han blir väl övertrött.
Annars idag har jag inte gjort så mycket. Det var tänkte att jag skulle åka till Knivsta för lunch med Sara men hon kom hit istället. Annars hade det blivit första gången med tåg :) Jag tog mig ut på isgatorna bort till Willy´s där vi handlade lite lunch och sen bara degade vi här. Vi åt munk till fikat men det är okej för ska börja med zumba imorgon :)
 

Tänkte visa hur det ser ut på gården just nu....det kommer mer. Föreningen mittemot ska ju stamrenovera i år så vi kommer ha så här trevligt i ca 9 månader.
I fredags förra veckan började dem..vår trädgårds snubbe kom och plogade gången runt och sen började han ploga gräsmattan. Trodde först han fått en snöboll i huvudet eller något men sen fatta jag att han förberedde för barackerna.
Kommer inte bli så kul i sommar men bättre i år än nästa för då är ju Milo större och vill vara ute och leka.
Jaja så kan det vara.
Hoppas du har det bra :)

//Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar