lördag 29 januari 2011

Återträff :)

Idag hade vi äntligen återträffen :) det var så kul att träffa alla igen. Det var ett par som inte kunde komma men det var full rulle ändå. På förmiddagen städade jag och Eric och förberedde för alla små som skulle komma. Alla hade snälla bebisar men Milo var nog snällast...och det säger jag inte bara för att han är mitt barn ;) han var det.

Jag tog vårt extratäcke som vi kunde lägga alla barn på och så fick Milo dela med sig av sina leksaker
 Mina tre små söta blev trötta efter städningen så det blir en liten lur innan gästerna kom
 Emma och Leo
 Leo och Milo...blivande bästisar ;) man får se, men dem kommer bra överrens

 Theo och Milo
 Tage, Theo och Milo 
Min ögonsten
 Leo och Milo är bästa vänner ;) dem håller ju handen..hehe
(Vet att Milos blöja syns men knappen gick inte att stänga) Hehe

 Fr vänster: Emma&Leo, Linda&Theo, Jenny&Tage, Vi, Mina&Arvid
 Erik testar att ha tvillingar
 Fr vänster: Dan&Arvid, Erik&Leo, Du vet, Per&Tage, Gustav&Theo
 Okej Milo var glad hela tiden förutom en kort stund. Det är en liten bild men hoppas du ser, han ser ganska kul ut. Detta var på slutet och Tage skrek hela tiden så då tyckte Milo att det var nog :) Man kan ju inte smila en hel dag heller

 Fick tre buketter tulpaner som jag slog ihop till en, lite choklad och en flaska rött. 

 När alla gått plockade jag undan och sen gick jag med Milo och köpte pizza. Eric är nämligen på fest ikväll så jag och lillkillen myster. Tror mest Milo kommer sova eftersom han varit vaken hela dagen och det varit mycket för den lille att ta in.

//Kram





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar