tisdag 25 januari 2011

Jobbig Måndag

Igår jobbade jag för första gången. Skulle jobbat till kl 22 men det fattades personal så en slapp kväll blev lite stressig och så jobbade jag till kl 23. Därför han jag inte skriva till dig igår. 

Jobbade ute och stötte på en helt cp unge. Det var efter rasten vid halv åtta tiden. Jag kom cyklande och såg två barn i kanske 10 års åldern stå på trottoaren längre fram. När jag kom upp bredvid dem sa den ena "Hej" och jag svarade tillbaka. Sen frågar han om jag gillar pistoler. Jag svarar nej och sen hade jag cyklat förbi dem. Bakom mig hör jag att han frågar om han får skjuta mig. Jag bryr mig inte utan trampar på. Men det går inte så snabbt så ungen springer ikapp mig. Jag stannar till och då säger han "Snälla". Jag blir skitförbannad och säger "Gå hem och lägg dig ungjävel". Mm man kanske inte ska svära åt barn och man ska inte slå dem men jag hade kunnat gjort båda, plus gett föräldrarna en omgång också. Fy fan! Vart är vi på väg. 

Jaja håller på med tvätten och sen ska vi iväg på föräldrar grupp. Så vi hörs i kväll :)

//Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar