torsdag 20 januari 2011

Why don´t you like me....

...chapter one, my first period. (en liten vänner replik)


Hehehe lite tråkig info men fick min första mens idag. Ja alltså efter graviditeten :p helt ok men inte jätte efterlängtad. Och shit vad dyrt det är med p-piller och allt annat som hör till. Sparade nog 200-300 kr i månaden på att vara gravid ;)  

Idag bäddade jag om i Milos säng. Han fick ju pingu påslakan av mamma i julklapp och spjälsängstäcke av Ylva. Det är för stort för honom men han har ändå bara det lilla täcket över fötterna, så det nya får hänga ner lite i fotändan och så kan han ha en filt. 
Det lilla täcket har jag fått låna av Johanna plus 3 st påslakan och lite annat. Men nu ska hon få tillbaka allt tänkte jag. Vi har verkligen haft tur som fått eller kunnat låna saker.
Visst vill man bara krypa ner :) 
 Idag fick jag en liten film från Agria så jag kan lära mig om katter. Har kollat på några punkter och det är faktiskt väldigt bra tips. Bland annat så fick jag redan på att när Gördis kommer och myser med en och sedan vänder rumpan till så gillar hon en och känner sig trygg. Inte trodde jag att man visade sin uppskattning med att trycka upp rumpen i ansiktet på någon :p 
 Här är julpresenten från Catarina till Milo. Visst är den söt!? Jag älskade den direkt när jag såg den. Lite roligare än en silverram. 


<><><><><><><><><><><><><><><>
Nu ikväll fick jag en väldig längtan att få prata med dig <3 Men vi kanske kan höras i helgen eller nästa vecka för då åker väl familjen och du har lite mer tid.

// kramen 

1 kommentar:

  1. Det var en jättefin nalle!! Vilken rolig grej, verkligen roligare än en silverram.

    Familjen kommer vara hemma, det är bara farföräldrarna som åker hem imorn. Men jag kommer ju han iaf en ledig dag den här helgen, kanske två, jag vet inte säkert än. Men jag antar att jag har rast som vanligt mellan tio och fyra imorn (fredag) :) Vi kan nog prata lite då <33

    SvaraRadera