onsdag 26 januari 2011

Bullmamma

Usch, var sjukt trött igår ju. Det är inte bättre idag för Milo sov lite oroligt i natt plus att jag var tvungen att gå upp kl 7 eftersom jag hade läkartid idag. Det gick bra hos läkaren och proverna var det inget fel på. Milo fick följa med och han var så snäll så det gick bra. Lite roligt.. Milo satt i mitt knä vänd mot läkaren, husläkaren pratade och helt plötsligt började han skratta. Då hade Milo börjat skratta åt honom. Min söta lilla bebis...gör alla glada.

När vi kom hem vilade vi lite och sen gjorde jag lunch eftersom vi fick besök av Emma och Leo idag.
Båda bebisarna var jätte snälla och turades om att ligga i babygymmet och sittern.
 Till slut kom bullbaket igång, ganska sent för vi pratade hur mycket som helst. Kändes som vi känt varandra länge men det här var andra gången bara. Men det känns bra så vi kommer nog ses mycket framöver. 
Det blev några små bullar alla fall. Dem jäste inte så mycket men dem smakade bra. Vi får se vad gästerna säger på lördag.

Nu på kvällen har jag bara degat. Är lika trött idag så jag åt ingen middag och Milos bad får vänta till  imorgon.

//Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar