torsdag 27 januari 2011

Världens sötaste

Idag var jag sjukt trött igen, tror att det är för att jag haft Milo i sängen bredvid mig och att jag inte sover lika djupt då. Så inatt får han ligga i sin säng så kanske det känns bättre. 
Alla fall är det svårt att motstå hans leende på morgonen, så hur trött man än är så går det att komma upp. Ska nog spela in det så man har när man ska upp och jobba mörka höstdagar. 
Förmiddagen bara rusade iväg och vid lunch gick vi ner på stan för att träffa Linda..Eriksson.
Vi åt på Åhléns..bra med plats om man har barnvagnar och bra priser men maten är si så där. 
Allafall.. när vi sitter och äter så vill Milo också ha mat så börjar plocka upp för att blanda. Då har jag glömt pulvret. Får panik först men sen kommer jag på att jag bara kan springa ner till Hemköp. Linda blir lite nervös eftersom jag tänker lämna en hungrig Milo hos henne...moahahahahaa :) Men då säger kvinnan vid bordet bredvid att hon har ersättningspulver som jag kan få ta av. Så det ordnade sig och det var snällt av henne att erbjuda. 

Hemma igen städade jag upp efter bullbaket, betalade räkningar och lagade mat. Har varit effektiv idag ;) 
Och så fick Milo sitt bad nu på kvällen också. Testade att sätta han i baljan och bara duscha honom och det verkar han tycka bättre om.

Eftersom det blev lite struligt under lunchen och jag känner mig som en turist om kameran åker fram på "onödiga" saker så blev det inte några kort... förutom detta.
Satte Milo i soffan och då hittade han kanten på kudden att suga på :) han har börjat suga på saker nu.
Tyckte han såg lite rolig ut.

Vi älskar dig kära syster & moster <3

//Kram

1 kommentar: