söndag 14 augusti 2011

Mys söndag

Idag gick jag upp med smilo när han vaknade så Eric fick sovmorgon. Sen när Eric vaknade och skulle upp la vi oss igen för förmiddagsluren. 
Så skönt för har fått lite viktigt pappersjobb gjort idag, jag drar mig alltid för sånt men tog mig själv i kragen. Imorgon blir det sista viktiga gjort hoppas jag :)

Efter lunch gick vi till lilla farmor och fikade. Milo tyckte det var spännande att krypa runt och upptäcka alla nya saker.

Vi 16 tiden kom Stefan, Kattis och Daniel hit. Stefan hjälpte oss att sätta upp en taklampa i vardagsrummet och hyllan ovanför matborde. Det blev väldigt fint och nu behöver inte mina fina kokböcker ligga i skåpet :) Efteråt åt vi middag tillsammans. 

Lite senare kom även Catarina förbi och hon hade en fin present med till Milo som hon köpt i Turkiet. Det är ett gosedjur som känns som en sakkosäck. 


/Kram

1 kommentar: