lördag 13 augusti 2011

Arbetsdag

Idag åkte vi ut på landet på morgonen. Det var dags för arbetsdag :) jag var as peppad och visst det var jobbigt och tungt men roligt. Vi slet hela dagen och på kvällen avslutade vi med att grilla. 

Mamma och Kattis ordnade med mat och dryck under hela dagen plus var barnvakt åt lilla nyfikna smilo :)

Pappa, Stefan och Eric slet med att gräva fram roten på eken för att sedan fälla hela trädet med bilen. Något som sket sig så dem fick såga ner det på vanligt vis. 

Men nu är den alla fall borta. Blev faktiskt bra, trodde inte det.

Jag slet med rabatterna på framsidan, grävde upp och planterade om. Att fylla dem tog as lång tid och då hjälpte Eric och Stefan också till. Det var jätte mycket grus och jord som skulle hämtas och det låg typ längst bort på planeten. 

Vi kom hem klockan 21 och jag är så trött. Milo sover äntligen och jag ska krypa ner snart jag också. 

/Kram

2 kommentarer:

  1. Ni är bäst! Som ni jobbade och slet. Kram /mams

    SvaraRadera
  2. Shit jag kommer inte känna igen mig när jag kommer hem sen! :O

    SvaraRadera