fredag 26 augusti 2011

Orkar inte

Idag var det dags för 10 månaders kontrollen. Vet att han bara är 9 1/2 månad men vår sköterska hade sin sista dag idag och jag ville att hon skulle ta denna kontroll också. Han klarade den galant även om han har två veckor "till godo" ;) Nu är han 74 cm och väger hela 10,2 kg. Inte konstigt att man blir trött av att släpa på honom.  

Förutom det har vi inte gjort något för alla våra planer för dagen sprack. Har kraftig pms också så känner mig sjukt sur på allt omkring mig. Den är så kraftig att jag nästan började gråta när jag och Eric gnabbade lite på eftermiddagen. Det har aldrig hänt förr. Aja ska inte tjata ut dig om det.

Hörde att det kan bli lite blåsigt där borta hos dig. Du får ta och hålla i dig så du inte blåser bort. Det är lite konstigt för på Aftonbladet så skriver dem as mycket om den och att det kommer bli värsta katastrof men på Tv4 Nyheterna säger dem inte ett skvatt. Du lär ju ha den bästa uppdateringen så hör gärna av dig :)
Puss och kram fina syster <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar