söndag 21 augusti 2011

Tillbaka

Har varit borta ett tag...ja från bloggen. Men det har regnat och jag har inte haft någon energi direkt. 
I fredags gjorde jag inget under hela dagen men efter middagen gick vi över till Stefan och Kattis en stund. Vi tog den lilla vagnen eftersom vi måste ta upp den tre trappor. Det regnade och vi försökte packa in smilo i den stora vagnens regnskydd. Det var då vi kom på att vi borde skaffa en cykelsitts till Milo så man kan cykla om det är kortare sträckor. Kanske fixar det i nästa vecka :)

På lördagen var jag lika seg och gjorde inget. På em/kvällen var det gårdsfest så då var vi på det och åt lite. Vi skippade tips promenaden men Milo fick ett pris ändå. Barnen får gå en runda med lätta frågor och alla barn vinner. Dem får välja en sak och den här gången blev det en liten bil över så smilo fick den :)
Efter "festen" kom Sara hit och vi gick ner på Terrassen och tog lite drinkar. 

Sara sov över och idag var solen framme så efter frukosten gick vi ner på stan. Milo sov enda till klockan 9.30 idag. Jätte skönt :)
På stan blev det en rockring till mig som jag ska träna med. Den väger 1.5 kg och ska träna mage, midja, rumpa, lår och rygg. Är förkyld nu men så fort jag blir frisk ska jag börja träna med den. Hoppas att det ger resultat.

Till Milo blev det massa roligt för bara 214 kr.

Tyckte mössan var super söt. Sen blev det två body med lång arm eftersom hösten har kommit hit. Ett par mockasiner som han kan ha om han vill gå utomhus för han har svårt att gå med skor. Till sist blev det en badring som man sitter i. 

Klockan närmar sig 21.00 och jag hoppas min lilla gris somnar snart så jag och Eric kan titta på film.
Hoppas du och Lovisa haft en riktigt bra semester tillsammans :) Vi får skypa snart så du får berätta om allt roligt.

/Kram

1 kommentar:

  1. Milo blir så bortskämd! Jag köpte lite saker till honom idag, men jag undrar, är han en stor bebis för sin ålder? Eller är han en normalstor bebis? För jag har ju lite planer på annat som ska följa med det stora landet i väst till lilla Milo i öst ;)

    SvaraRadera