fredag 12 augusti 2011

Tacofredag

Igår gick jag och Milo till Gränby på förmiddagen. Först gjorde vi lite ärenden sen träffade vi Carro för lunch och fika. Vi kom hem på eftermiddagen och då sov vi en stund innan Eric kom hem. Vi åt bara tillsammans och sen åkte Eric till Knivsta där han sov i natt. Jag tyckte han behövde en natt med bra sömn så skickade dit honom. Men jag hade Kattis och Stefan hos mig på kvällen och vi käka popcorn och snacka så det var inge synd om mig ;p
Men Milo var väldigt ledsen igår kväll plus att dem var här så därför blev det inget inlägg. 

Idag åkte vi iväg på förmiddagen när Eric kom hem. Först skulle vi hämta en ny sittdel till den stora vagnen. Den gick sönder innan jag åkte till Danmark så vi lämnade in den på lagning. Men han som skulle fixa den tyckte det var reklamationsfel så han ordna så vi fick en helt ny :) Det var helt rätt tycker jag men jag orkade inte börja ringa runt och bråka med alla bolag när den gått sönder.

Min skatt :)

Vi var i närheten av Trianon så det blev ett stop där för lite lunch med fina mamma innan vi åkte och storhandlade.
Stefan och Kattis kom förbi på eftermiddagen och fikade för dem skulle sen låna bilen. Igår när dem var här fick jag och smilo jätte fina saker av dem.
Milo fick en sparbössa och baddjur. Jag ljus och ballongpump. Pumpen kommer bra till användning inför alla födelsedagskalas som min lillkille ska ha.  

På kvällen kom Malin hit och vi hade tacokväll. Jätte trevligt. 
Nu hoppas jag att Milo somnar snart så jag och Eric kan mysa till en film. 

/Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar