onsdag 24 augusti 2011

Klippning x3

Idag var Eric iväg och klippte sig på morgonen. När han kom hem monterade vi sittsen på min nya cykel :)

Milo ville gärna hjälpa till.

När det var klart tog vi en cykeltur alla tre bort till Biltema för Eric skulle köpa lite saker. Det blev även lunch på Max.
När vi kom tillbaka hem var det min tur att åka och klippa mig.
Mamma skulle vara barnvakt för Eric skulle iväg medan jag var hos frissan. Men det gick väldigt fort idag så jag hann hem innan Eric gick. 
Men det gjorde inget för mamma hjälpte mig att klippa smilo. Det blev faktiskt väldigt bra men måste putsa  lite i morgon. 

Kanske inte syns så bra men nu ser det mycket bättre ut :)

Mamma skulle vänta på pappa som skulle hämta henne klockan 19. Så jag har kunnat städa i lugn och ro medan hon gick ut med Milo på promenad, jätte skönt. Sen blev det middag tillsammans.

Eric fick ett foto jobb nu på kvällen på invigningen av den nya delen av Gränby. Så när jag lagt min lilla gris så tränade jag med ringen. Det gick åt *pip*. Okej kanske måste träna på tekniken men om det inte funkar så kommer jag lacka ur. Då är jag 400 spänn fattigare och fortfarande fet. Aja, ger den veckan ut och hoppas att det löser sig.

/Kram

2 kommentarer: