måndag 15 augusti 2011

Thun´s

Klockan 10 åkte jag och min lilla gris och hämtade upp Stefan och Kattis. Vi skulle till Thun´s för lite shopping. 
Jag köpte en grå kofta och en brun poncho. Det blev även ett par mjukisbyxor till Milo och små gratängformar.

Det blev lunch också innan vi åkte hem. Dem hade satt upp en rolig tavla om väder på uteserveringen, såg inte kotten som hängde i hörnet först men sen fattade jag allt ;p

Kotte borta - Tromb, hehehe

Hemma igen blev det tvätt och dem dagliga sysslorna..

/Kram

3 kommentarer:

  1. kotte hoppar = jordbävning, hahaha söt grej!

    SvaraRadera
  2. Ska fixa en sån väderstation jag med. Med Saras tillägg.Hahahah. Puss på er./mams

    SvaraRadera
  3. Okej, det stod visst kotte hoppar redan. Måste börja läsa hela texter:)

    SvaraRadera