lördag 27 augusti 2011

Mode och skönhets mässa

Idag har jag spenderat den största delen av dagen på fyrishov. Det var mode och skönhets mässa där och Eric var tillsammans med The Studio och hade en monter. 
Jag och mamma möttes upp och gick på den. Det var tyvärr inte värsta draget utan ganska tamt och en del tråkiga utställare. MIST var där så jag hälsade på Shaul. Blunda, titta, blunda, titta....hehehe :p 

Studion hade en scen där dem visade makeup och foto tips. Jag fick vara en av modellerna :) Vet att jag ser sjukt ledsen ut men det var jag inte :p

Här visar Eric och Malin lite poser. 

När jag kom hem var jag helt slut. Gick hela vägen hem, plus att det har varit sjukt varmt både utomhus och inne på mässan idag. 
Gjorde fjäder extension där föresten  :) Det är hett i Hollywood och har redan kommit hit till Sverige. Men det är för att hon som var återförsäljare kom nyss tillbaka från USA och tog hit det. Snart ska det börjas säljas på salonger. 
vad tycks :)??

Nu ska min lilla gris läggas och sen ska vi titta på filmen "Hur många lingon finns det i världen". Såg den på bio med jobbet förut men den är ganska kul och lite gullig så ser den gärna igen.
Var rädd om dig hjärtat!
/Kram

1 kommentar:

  1. Hahaha "blunda, titta, blunda, titta.. " x) Ja det var fint, skulle nog kunna tänka mig det också men har känslan av att mitt hår är lite för lockigt, vilt och galet :P puss på er därhemma, jag håller i mig i stormen. <3

    SvaraRadera