onsdag 3 augusti 2011

Urck

Igår blev det inget inlägg för var riktigt risig. Vaknade kl 4 på morgonen och kände att jag mådde illa. Sen kl 6 var det dags, gick upp och kräktes och gjorde nr2. Fy fan vad äckligt. Jag hatar att spy. Hoova....Järupp ;p
Kände att jag inte skulle klara av att ta hand om Milo så fick ringa Eric som kom hem från jobbet. Jag sov till kl 13 sen var jag antingen i sängen, soffan eller i badrummet under hela dagen. För minsta jag rörde mig kändes det som jag skulle spy eller svimma På kvällen började jag känna mig bättre och under natten gick det över.

Så idag har jag mått bra. Vi har handlat, sovit och myst lite ute på gården. På eftermiddagen åkte Eric iväg och fotade lite så jag och Milo höll ställningarna här hemma. 
På kvällen blev det bad för lillfisen och när pappa badar blir det en frisyr som slår det mesta ;)


/Kram

1 kommentar:

  1. Nu ser han ut som en liten tecknad figur, men jag kan inte komma på vem :) /m

    SvaraRadera