tisdag 9 augusti 2011

Segt

I morse när klockan ringde var jag sjukt trött. Trotts att jag visste igår att jag skulle upp tidigt idag så kollade vi på film och kom i säng klockan 23. Då vaknade smilo och var jätte ledsen. Efter en timme gick jag och la mig på soffan för att få lite sömn. Inte det skönaste och så hade jag lilla Gördis som satt och kurrade precis vid huvudet.
Men när jag väl kommit upp och gjort mig klar kändes det inte så farligt. Dagen har varit seg så jag blev seg och jätte trött. 
Klockan är 18.30 och jag hoppas min lilla gris somnar tidigt för tror jag ska lägga mig då jag också. 
Hoppas du och Lovisa har det bra :) Vad gillade du presenten?


/Kram

1 kommentar:

  1. Usch, låter som att det vart lite halvtaskigt på sistone :/ Jag digga presenten, grym!! Haha så jag, och så alternativt! Tack!! <3

    SvaraRadera